مرجع تخصصی آهنگ و ترانه مرجع تخصصی آهنگ و ترانه .

مرجع تخصصی آهنگ و ترانه

زندگینامه بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ (بخش دوم)

کار آهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعه های بهنام بانی را تاکنون حامد برادران برعهده داشته است. البته افراد دیگری نیز برای برخی از قطعه های او این وظیفه را انجام داده اند که از بین آنها می توان به افرادی نظیر راشا تقی پور، آصف بایرام زاده، حسام فرحی، میلاد فرهودی و مجتبی تیموری اشاره کرد. معمولا کار ترانه سرایی اغلب آهنگ های بهنام بانی را عاطفه حبیبی، فرجام خیراللهی، حمیدرضا یوسفی، نگین مرادی، امیرمسعود میرداماد، مجتبی تیموری و حسام فرحی برعهده دارند.

زندگی خصوصی بهنام بانی

بهنام بانی مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است. البته بنا به گفته خودش، در حال حاضر هیچ قصدی برای ازدواج کردن نیز ندارد. اگر چه عکس های زیادی در شبکه های مجازی منتشر شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت و برخی ها مدعی شده بودند که این ها عکس های بهنام بانی در کنار همسرش است، ولی وی تمام این شایعات را تکذیب کرد و اعلام نمود که این عکس ها مربوط به هوادارانش پس از برگزاری کنسرت ها می باشد. بهنام بانی اعلام کرده است که علاقه زیادی به هنرپیشگی و ایفای نقش در فیلم و سریال دارد. همچنین بنا به گفته خود او مهارتش در آشپزی کاملا افتضاح است و هیچ وقت غذاهایی که درست می کند خوب از آب درنمی آید. برخلاف بسیاری از افراد، بهنام بانی از انتقاد سازنده نسبت به کارهای خود با روی باز استقبال کرده و از آنها در جهت ارتقای سطح کیفیت کارهای خود استفاده می کند. در بین آهنگ هایی که تاکنون خوانده است، علاقه زیادی به قطعه «من یه دیوونم» دارد و این آهنگ را خیلی بیشتر از سایر آهنگ ها دوست دارد. محمد اصفهانی، ناصر عبداللهی، حمیدرضا حامی، محمد علیزاده، مسعود صادقلو، شهاب مظفری و سینا شعبانخانی از خواننده های مورد علاقه بهنام بانی هستند.

تک آهنگهای بهنام بانی

قرص قمر - توقع ندارم - وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی) - چه بخوای چه نخوای - اخماتو وا کن - بسمه - همه دنیام - چی بگم؟ - عاشقم کرده - من یه دیوونم - علاقه خاص - زندگیمون قصه نبود - زیبای بی همتا - مرز دیوونگی - بی خیال - بیا اینجا - فصل عاشقی - ای کاش

آلبوم

عاشقم کرده – ۱۳۹۶


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۳:۵۶ توسط:نیلسا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)