مرجع تخصصی آهنگ و ترانه مرجع تخصصی آهنگ و ترانه .

مرجع تخصصی آهنگ و ترانه

زندگینامه گروه موسیقی ایوان بند

این گروه بعد از ماه محرم و صفر سال ۱۳۹۷ برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه رفتند و کنسرت اجرا کردند. به جرات می توان گفت که محبوب ترین آهنگ این گروه همان آهنگ عالیجناب عشق است که موفق شد در رتبه پرشنونده ترین آهنگ های سال های اخیر قرار گیرد. این را هم باید اضافه کرد که آهنگ ماه منی این گروه در آذر سال ۱۳۹۶ از جمله پر دانلودترین قطعه موسیقی در زمان از این گروه موسیقی به شمار می رود.

بیوگرافی حسین شریفی ایوان بند

حسین شریفی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در شهر پرآوازه پسته و دیار پرعطر رفسنجان واقع در استان کرمان می باشد. وی هم اکنون با گروه ایوان همکاری می کند. وی کار خوانندگی را از سن ۱۴ سالگی و زیر نظر استاد مجتبی دلزده شروع کرده است و در اولین فعالیت حرفه ای خود اجرای تیتراژ ویژه برنامه شب عید سال ۱۳۹۴ را برعهده گرفت.

بیوگرافی فواد غفاری ایوان بند

فواد غفاری دیگر خواننده و آهنگساز گروه موسیقی ایوان بند است. وی متولد ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد. فواد از سن ۹ سالگی نوازندگی کیبورد را زیر نظر استاد ایوانی شروع کرده است. او در دوران حرفه ای خود با علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی هم در زمینه موسیقی همکاری داشته است. یکی از کارهایش با علی لهراسبی تیتراژ سریال فاصله ها بوده. او همچنین با خوانندگانی نظیر پویا بیاتی، رضا صادقی، فریدون آسرایی و محمدرضا گلزار نیز همکاری کرده است. وی همچنین به همراه سیروان خسروی در سال 1394 نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. فواد غفاری در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره گردید. فواد فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی در مقطع کارشناسی است.

علاقه و تفریح گروه ایوان بند

این گروه بیشتر وقت خود را بر روی آلبوم تمرکز کرده اند و قصد دارند به زودی یک فول آلبوم از خود منتشر کنند و آهنگ های شادی هم در آلبوم جای دهند. حسین شریفی خواننده گروه ایوان در حال حاضر مجرد است و در کنار مادرش زندگی می کند. فواد غفاری هم هنوز مجرد است و البته اطلاع دقیقی از ازدواج آنها در دسترس نیست.

تک آهنگها

ای عشق - جانان - ماه منی - تو همونی - دلبسته - آروم جونم - ای جان - نوش جان - عالیجناب - عهد کردم - دردسرساز - دختر بارون - نگم برات - قلب دیوار - منو دریاب - شبیه تو - نوش جان


برچسب: بیوگرافی، ایوان بند، بیوگرافی حسین شریفی، فواد غفاری زندگینامه، خواننده،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۸:۰۵ توسط:نیلسا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)