مرجع تخصصي آهنگ و ترانه مرجع تخصصي آهنگ و ترانه .

مرجع تخصصي آهنگ و ترانه

معرفي گروه محبوب و پرطرفدار سون

سوِن (7)، يك گروه موسيقي پاپ ايراني است كه اعضاي آن را امير قنادي، آرش قنادي و كيارش پوزشي تشكيل مي دهند. اين گروه فعاليت خود را از ۱۳۷۶ شروع كرد. اعضاي اين گروه در سريال زمانه بازي كردند و آهنگ‌هاي آن‌ها در اين مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنين در برنامه‌هاي مختلف تلويزيون چون راديو هفت، دورهمي و امروزي‌ها به اجراي برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگي شكل گرفتن گروهشان مي گويند :ما قبل از آنكه تحت نام گروه هفت شروع به كار كنيم، مدت زيادي با هم دوست بوديم. هر كدام به شكلي جداگانه با ساير بچه هاي عرصه موسيقي همكاري مي كرديم و گاهي هم با يكديگر در كارهاي مشتركي حضور داشتيم.


برچسب: بيوگرافي، بيوگرافي خوانندگان، بيوگرافي آرش قنادي، بيوگرافي امير قنادي، بيوگرافي كيارش پوزشي، سن اعضاي گروه سون، نسبت اعضاي گروه سون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۲:۱۳ توسط:نيلسا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بهترين ريش تراش دنيا را بشناسيم و بخريم

در اين مقاله براي انتخاب بهترين ريش تراش دنيا بهترين ماشين‌هاي ريش تراش سه برند مشهور جهان يعني فيليپس، براون و پاناسونيك را بررسي مي‌كنيم.

با شيك فام همراه باشيد.

 

كدام برند، بهترين ماشين ريش تراش دنيا را دارد؟

با اين‌كه امروزه حتي مارك‌هاي گمنام‌تر ماشين اصلاح صورت هم اكثراً با كيفيت قابل قبولي عرضه مي‌شوند، ولي به‌هرحال نمي‌توان معيارهايي مثل سابقه و كارايي را در انتخاب ماشين اصلاح صورت در نظر نگرفت.

با در نظر گرفتن سابقه‌ي ماشين‌هاي ريش تراش موجود مي‌توان با اطمينان گفت كه در ايران، سه برند براون، فيليپس و پاناسونيك بيشتر مورد توجه آقايان قرار مي‌گيرند.

اگر با بررسي‌هايي كه در مورد بهترين ماشين ريش تراش جهان انجام داده‌ايد به ماشين‌هاي ريش تراش چرخشي و يا فويلي علاقه‌مند شده‌ايد، ما كار انتخاب بهترين ريش تراش دنيا از بين ماشين‌هاي ريش تراش مختلف را كه تنوع زيادي هم دارند براي شما راحت‌تر مي‌كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۰۵ توسط:نيلسا موضوع: عمومي نظرات (0)

اشنايي با 5 نماينده فروش برتر داكت اسپليت گرين تاسيسات دات كام + مزايا و معايب خريد اينترنتي آن

معرفي داكت اسپليت گرين اينورتر

داكت اسپليت گرين كه در سالهاي اخير بسيار محبوب شده است، مورد توجه سازندگان مجتمع‌هاي مختلف اداري و ساختماني در جهان قرار گرفته است. از نظر مصرف انرژي و اقتصادي، اين نوع سيستم تهويه در مقايسه با انواع ديگر يك سيستم بسيار قدرتمند و مقرون به صرفه است.

داكت اسپليت گرين به دليل شرايط مناسب براي نصب بر روي سقف انواع اتاق‌ها و فضاهاي مسكوني و اداري مناسب است. همچنين به فضاي بسيار محدودي نياز دارد و مراحل نصب و استفاده از آن زمانبر نيست. همچنين بايد بدانيد كه يكي از مهمترين گزينه‌هاي خريد در اين محصولات توجه به برچسب‌هاي واقعي انرژي نصب شده بر روي اين محصولات است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۲۷ توسط:نيلسا موضوع: عمومي نظرات (0)